"The camera can photograph thought" - Dirk Boqarde.

By: Zuril ZRL

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  8  9  [10]  11  12  >  >>]    [Archive]
Saturday, 6-Aug-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
... Escalator ...

naik
turun


...Kadang-kadang, kita naik/turun escalator macam naik/turun tangga biasa..
Ada masanya, terpaksa menyelit-nyelit di celah orang..

"Excuse me", "Tumpang lalu"
Escalator yang lambat, atau kita yang terlampau nak cepat?



Friday, 5-Aug-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
... Looking For Your Face ... [ Part 1 ]

terlindung di sebalik...
dan akhirnya... :)


... Gambar ni, di ambil secara "curi-curi"
Gambar jadi blur, sebab snap kelam-kabut..
( Sungguh tak berbakat nak jadi mamarazzi ). Hehe
Lagipun kamera biasa je...

P/S : Lepas ni, wajah siapa plak akan jadi mangsa?


Quote:
From the beginning of my life
I have been looking for your face
but today I have seen it.


Looking For Your Face
by Jalaluddin Rumi


Tuesday, 26-Jul-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
... Mesin Jahit ...

 
utk pastikan kedudukan jarum
err..untuk apa ni eh?
View all 5 photos...



Ini mesin jahit emak, yang usianya dah lebih 20 tahun..
Banyak berjasa kepada kami sefamili.. (skemanya ayat..ha ha ha)
Jahit baju raya, baju kurung sekolah, langsir, cadar, dll.
Susah tau, nak menjahit guna mesin ni,
kalau tak kena gayanya, boleh patah jarum.

P/S :
Sampai skang pun masih tak tahu nak menjahit guna mesin jahit ni
Emak sorang je yang terrer..He he



Sunday, 24-Jul-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
... Sit Beside Me ...




...Come and sit beside me
Why don’t you stay awhile
Unload your troubles on me
And perhaps I’ll make you smile...




Monday, 18-Jul-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
:: Exam Blues ::

 
 


Oh, macro lagi.
Pensil 2B diperlukan untuk menjawab soalan objektif, hari Jumaat nanti.

Wish me luck!

Quote:
"There is no need to education. It is not that you read a book,
pass an examination, and finish with education.
The whole of life, from the moment you are born to the moment you die,
is a process of learning."
- Jiddu Krishnamurti -


[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  8  9  [10]  11  12  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net