"The camera can photograph thought" - Dirk Boqarde.

By: Zuril ZRL

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  [8]  9  10  11  12  >  >>]    [Archive]
Monday, 26-Sep-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
... Senja ...

7.20pm
7.21pm
7.24pm


Lebuhraya PLUS.
R & R Seremban, (Arah Utara).



Suasana langit masa ni, memang cantik sangat. Rasanya tak pernah tengok langit warna camtu sebelum-sebelum ni. Amik pic ni dari tempat parking kereta. Orang lain pun, ramai yang berdiri tepi kereta, macam terpegun tengok suasana masa tu. Ada yang amik gambar, ada yang sekadar tengok je. Dalam masa yang sama, banyak burung terbang ke sana sini berkumpulan..

Quote:
Travelling is like flirting with life.
It's like saying, I would stay and love you, but I have to go; this is my station.
Teran, Lisa St. Aubin De


Tuesday, 20-Sep-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
... 7.14 PM ...

 


Lebuhraya Utara-Selatan.
Hentian Ladang Bikam, Perak. (Arah Selatan)


ISO50 , 1/250, F4.0


Sunday, 18-Sep-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
... Pasir Berbisik ...

 
my favorito photo
dead
View all 5 photos...

Port Dickson, N9

Quote:
Take me somewhere I can breathe
I've got so much to see
This is where I wanna be
In a place I can call mine

In a place I can call mine


Pure Shores ~ All Saints
[ OST The Beach ]
-




Thursday, 15-Sep-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
... Masjid ...

 
 
 
View all 6 photos...


Lokasi : Tanjung Bunga, Pulau Pinang.

Masjid ni baru lagi. Memang cantik. Ala-ala masjid terapung kat Terengganu tu..
"Kembar" la kiranya. Tak puas amik pic masjid ni, sebab lawa sangat. Pemandangan sekitar masjid pun cantik. Betul-betul jatuh cinta pandang pertama masa mula-mula nampak masjid ni.


Saturday, 3-Sep-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
... Secret Garden ...

[1]
[2]
[3]
View all 6 photos...


Sebahagian bunga yang ada kat halaman rumah. Banyak lagi pokok bunga lain.
Kaktus banyak jugak, sebab emak suka kaktus. Lain kali la letak pic kaktus.


[1] - Dikatakan, nama pokok tu "bunga sunday monday", hari ahad warna ungu, hari isnin warna putih (vice versa). Tak pasti betul ke tak. Tak pernah perhati pun sebenarnya. Hehe.
[2] dan [3] - Sama jenis, warna je lain. Pokok bunga ke'embung namanya. (ejaan ikut sebutan).
[4] dan [5] - Paling suka bunga ni. Kecil je, tumbuh kat tepi rumah. Banyak jugak. (kalau tumbuh satu halaman bukan ke lawa?). Hehe. Tatau apa namanya...
[6] - Semua orang tahu pokok bunga ni kan? Pokok bunga kertas.

Sekian, terima kasih..


[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  [8]  9  10  11  12  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net