"The camera can photograph thought" - Dirk Boqarde.

By: Zuril ZRL

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  11  12  >  >>]    [Archive]
Monday, 23-Jan-2006 00:00 Email | Share | | Bookmark
... Pokok ...

b & w
 
akar


... Terima kasihlah pada sesiapa yang rajin jenguk fp yang dah bersawang selama 3 minggu ni. Bukan takde ambik pic.. ada sebenarnya, banyak juga. Tapi, tataulah kenapa, kurang rajin nak upload kat sini...


Monday, 2-Jan-2006 00:00 Email | Share | | Bookmark
... Sayap ...

 
 
..Apa agaknya nama binatang ni eh?...


Thursday, 29-Dec-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
....



... Selamat Tahun Baru 2006...
...Moga semangat tak berkurang. Kekuatan emosi dan keimanan diri semakin bertambah...


Sunday, 25-Dec-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
... Bunga Pahar ...

 
 
 


... Biasanya, kalau nak dapat bunga pahar, kena menepung tawar pengantin dulu...
Tapi, kalau "kawtim" dengan pengantin, tak menepung tawar pun takpe, selalunya mesti dapat jugak..
Hehe..


Thursday, 22-Dec-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
... Corak Cahaya ...

 
 
...Mereka selalu amik pic macam ni. Saya pun nak try juga...


[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  11  12  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net